Wednesday, March 5, 2014

Dolma ili Punjene Paprike (Stuffed Peppers)


Dolma ili Punjene Paprike


Ovaj recept moze da se koristi za punjenje paradaiza, krompira, tikvica, patlidzana

Sastojci
1.5 lb mljevenpg mesa
1 cup pirinca (ja sam koristila smedji pirinac)
6 – 7 manjih paprika
2 – 3 paradaiza da se pune
1 luk isjeckati
2 -3  cesnja bijelog luka isjeckati
Zacine – so (ja sam koristila vegetu), biber pozelji/potrebi
Persuna isjeckanog
Maslinovo ulje

Ocistiti I oprati paprike. Za punjeni paradaiz, oprati paradaiz, izvaditi sredinu (sacuvati je za sos).




 Isjeckani luk, bijeli luk, pirinac I zacine pomijesati sa mjevenim mesom.

Napomenta: bolje je kada se luk isjecka sitnitje nego sto sam ja ovaj put.



Punjene paprike se mogu peci ili kuhati. Ja sam i pekla u teskoj serpi (a moze i u dubljoj tepsiji).

Staviti maslunovo ulje u serpu, staviti "poklopce" paprika i paradaiza na dno.


Puniti paprike i paradaiz i slagati ih u serpu.


Dodati 1 cup tople vode, poklopiti i peci na 350 F 30-40 min. Ja obicno probam da li je meso/pirinac skuhan. Pirinac ne treba da bude previse raskuhan.


Mesne kuglice
Obicno, zavisno od velicine paprika bude viska smjese za punjene. Od te smjese se mogu napraviti mesne kuglice. Ja sam ih kuhala u paradaiz sosu.

Paradaiz sos: U plitkoj serpi sam stavila ulje i zagrijala ga, dodala jednu kasiku brasna i preprzila ga. U to sam dodala malo vode, isjeckani paradaiz (od cijelog paradaiza is smjese koju sam izvadila iz paradaiza za punjenje); umjesto svjezeg paradaiza za sos moze se koristiti isjeckani paradaiz is konzerve.
Kuhati sos na laganoj vatri dok paradaiz ne omeksa.



U ostatak smjese za punjenje paprika sam dodala 2 cijela jaja pa jos promijesala i pravila kuglice (moje su bile malo vece, mogu se praviti i manje).


Kada je paradaiz omeksao dodati mesne kuglice.


Kuhati ih poklopljene.

Punjene paprike i mesne kuglice se mogu servirati sa pireom, jogurtom ili pavlako.
Ovdje kuglice izgledaju vece od punjenih paprika.


Prijatno!
































Isjeckani luk, bijeli luk I zacine pomijesati sa mjevenim mesom.

No comments:

Post a Comment